Strona Główna Przekroje Harmonogram Program Regulamin Sponsorzy Media Galeria Wyniki Kontakt Archiwum


Sucha Beskidzka
13 sierpnia 2011


12.08.2011 r. – piątek

15.00-16.00 – akredytacja komisji sędziowskiej (acreditation des membres du College des Commissaires) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

16.00-21.00 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

16.00-21.00 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

18.00-21.00 – wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

21.00 – odprawa komisji sędziowskiej (la Reunion des commissaires)

18.00-21.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel)

13.08.2011 r. – sobota

06.00-09.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel)

08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

08.00-10.30 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes)

12.00  - start ostry (depart reel)

12.20 - wyjazd delegacji do Skomielnej Białej (departe des officials a Skomielna Biała)

16.20-16.50 – przyjazd na metę (arrive prevue)

10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire)

16.20-17.30 – kąpiel zawodników (les dusches) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18

16.20-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18

18.00-21.30 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 3 h.

21.00-23.30 – kolacja dla wszystkich uczestników



Rymanów Zdrój - Iwonicz-Zdrój - Polańczyk
14 sierpnia 2011


13.08.2011 r. – sobota

18.00-21.30 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 3 h.

14.08.2011 r. – niedziela

07.00-09.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel)

08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

08.00-10.30 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes)

12.00  - start ostry (depart reel)

16.00-16.35 – przyjazd na metę (arrive prevue)

10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire)

16.00 -18.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Polańczyk, Korty Tenisowe, ul. Zdrojowa

16.00 -18.00 – zdawanie aparatów radiowych ( redistribution des radios) Polańczyk, Centrum Informacji Turystycznej, ul. Wiejska

16.00-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Polańczyk, Sanatorium Uzdrowiskowe „Amer Pol”


GŁÓWNY SPONSOR OFICJALNI SPONSORZY PATRONI MEDIALNI


Wszystkie prawa zastrzeżone. Ostatnia aktualizacja: lipiec 2011 r.