Strona Główna Przekroje Harmonogram Program Regulamin Sponsorzy Media Galeria Wyniki Kontakt Archiwum | ||||||||||||||
Sucha Beskidzka 13 sierpnia 2011 12.08.2011 r. – piątek 15.00-16.00 – akredytacja komisji sędziowskiej (acreditation des membres du College des Commissaires) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1
16.00-21.00 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les
autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 18.00-21.00 – wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 21.00 – odprawa komisji sędziowskiej (la Reunion des commissaires) 18.00-21.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel) 13.08.2011 r. – sobota 06.00-09.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel)
08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation
les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek
(Chateau), ul. Zamkowa 1 08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 08.00-10.30 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes) 12.00 - start ostry (depart reel) 12.20 - wyjazd delegacji do Skomielnej Białej (departe des officials a Skomielna Biała) 16.20-16.50 – przyjazd na metę (arrive prevue) 10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire) 16.20-17.30 – kąpiel zawodników (les dusches) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18 16.20-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18 18.00-21.30 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 3 h. 21.00-23.30 – kolacja dla
wszystkich uczestników
|
Rymanów Zdrój - Iwonicz-Zdrój - Polańczyk 14 sierpnia 2011 13.08.2011 r. – sobota
18.00-21.30 – przejazd uczestników wyścigu do
Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok.
3 h. 14.08.2011 r. – niedziela 07.00-09.00
– śniadanie w miejscu zakwaterowania
(petit a l`hotel)
08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres
participantes) Rymanów Zdrój, „Zielony
Domek”, ul. Parkowa 4 08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des
licences) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 08.00-10.30 - wydawanie aparatów radiowych (distibution
des radio) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej,
prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation
des equipes) 12.00 - start ostry (depart reel) 16.00-16.35 – przyjazd na metę (arrive prevue) 10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie
protocolaire) 16.00 -18.00 – kąpiel zawodników (les dusches)
Polańczyk, Korty Tenisowe, ul. Zdrojowa 16.00 -18.00 – zdawanie aparatów radiowych ( redistribution des radios) Polańczyk, Centrum Informacji Turystycznej,
ul. Wiejska 16.00-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Polańczyk, Sanatorium Uzdrowiskowe
„Amer Pol” |
|||||||||||||
|