Strona Główna Przekrój Harmonogram Program Regulamin Sponsorzy Media Galeria Wyniki Kontakt Archiwum | ||||||||||||||
10.08.2012 – piątek
15.00-16.00 –
akredytacja komisji sędziowskiej (acreditation des membres du College
des Commissaires) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les
equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau),
ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – kontrola licencji (controle
des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 18.00-21.00 – wydawanie aparatów
radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul.
Zamkowa 1 21.00 – odprawa komisji sędziowskiej
(la Reunion des commissaires) 18.00-22.00 – kolacja uczestników
wyścigu w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel) 06.00-09.00 - śniadanie w miejscu
zakwaterowania (petit a l`hotel) 08.00-09.30 – akredytacja
uczestników i mediów (acreditation les autres participantes) Sucha
Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 08.00-11.00 - wydawanie aparatów
radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul.
Zamkowa 1 10.00-10.40 – odprawa techniczna (la
Reunion Alec les directerus sportifs) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau),
ul. Zamkowa 1 10.50-10.30 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip
(signature de la liste de deperte et la presentation des equipes) 11.40 - start ostry (depart
reel) 12.05 – wyjazd delegacji do
Skomielnej Białej – złożenie kwiatów pod pomnikiem Henryka Łasaka (departe
des officials a Skomielna Biała) 16.46-17.20 – przyjazd zawodników na
metę - Sucha Beskidzka, Rynek (arrive prevue) 10 min apres l`arrivee ceremonia
dekoracji (ceremonie protocolaire) 16.40-18.00 – kąpiel zawodników (les
dusches) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha
Beskidzka, tel. 33 874 22 18 16.40-19.00 –
obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants)
Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha
Beskidzka, tel. 33 874 22 18 18.00–22.00 – przejazd uczestników
wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~
200 km, ok. 4 h. 21.30-24.00 – kolacja w miejscu
zakwaterowania (diner ) |
11.08.2012 - sobota
18.00-22.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h.21.30-24.00 – kolacja (diner )
12.08.2012 – niedziela
07.00-09.30 - śniadanie uczestników wyścigu w miejscu (petit a l`hotel) 08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 08.00-10.30 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4 11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes) 12.00 - start ostry (depart reel) 15.50-16.30 – przyjazd na metę (arrive prevue) 10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji nagrodzonych zawodników (ceremonie protocolaire) 16.00-18.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Zakład Przyrodoleczniczy: ul. Kulczyńskiego 1a 38-440 Iwonicz-Zdrój, tel. 013 430 85 00 16.00-18.00 – zdawanie aparatów radiowych ( redistribution des radios) Krakowiak - Gminna Biblioteka Publiczna, Plac Karola i Józefa 1 16.00-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants)Hotel Glorietta |
|||||||||||||
|