Strona Główna Przekrój Harmonogram Program Regulamin Sponsorzy Media Galeria Wyniki Kontakt Archiwum




10.08.2012 – piątek

15.00-16.00 – akredytacja komisji sędziowskiej (acreditation des membres du College des Commissaires) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

16.00-21.00 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

16.00-21.00 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

18.00-21.00 – wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

21.00 – odprawa komisji sędziowskiej (la Reunion des commissaires)

18.00-22.00 – kolacja uczestników wyścigu w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel)

 11.08.2012 – sobota

06.00-09.00 - śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel)

08.00-09.30 – akredytacja uczestników i mediów (acreditation les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

08.00-11.00 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

10.00-10.40 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

10.50-10.30 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes)

11.40  - start ostry (depart reel)

12.05 – wyjazd delegacji do Skomielnej Białej – złożenie kwiatów pod pomnikiem Henryka Łasaka (departe des officials a Skomielna Biała)

16.46-17.20 – przyjazd zawodników na metę - Sucha Beskidzka, Rynek (arrive prevue)

10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire)

16.40-18.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18

16.40-19.00 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18

18.00–22.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h.

21.30-24.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner )




11.08.2012 - sobota

18.00-22.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h.

21.30-24.00 – kolacja   (diner )

12.08.2012 – niedziela

07.00-09.30 - śniadanie uczestników wyścigu w miejscu  (petit a l`hotel)

08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

08.00-10.30 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Rymanów Zdrój, „Zielony Domek”, ul. Parkowa 4

11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes)

12.00  - start ostry (depart reel)

15.50-16.30 – przyjazd na metę (arrive prevue)

10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji  nagrodzonych zawodników (ceremonie protocolaire)

16.00-18.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Zakład Przyrodoleczniczy:    ul. Kulczyńskiego 1a

38-440 Iwonicz-Zdrój,  tel. 013 430 85 00

16.00-18.00 – zdawanie aparatów radiowych ( redistribution des radios) Krakowiak - Gminna Biblioteka Publiczna, Plac Karola i Józefa 1

16.00-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants)Hotel Glorietta


GŁÓWNY SPONSOR OFICJALNI SPONSORZY PATRONI MEDIALNI


Wszystkie prawa zastrzeżone. Ostatnia aktualizacja: lipiec 2012 r.