GENERALNY SPONSOR OFICJALNI SPONSORZY PATRONI MEDIALNI

Strona Główna Harmonogram Przekroje Regulamin Program Sponsorzy Media Galeria Wyniki Kontakt Archiwum




09.08.2012 r. – piątek

15.00-16.00 – akredytacja komisji sędziowskiej (acreditation des membres du College des Commissaires) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

16.00-21.00 – wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) ) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 21.00 – odprawa komisji sędziowskiej (la Reunion des commissaires)

18.00-22.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel) 10.08.2013 r. – sobota

06.00-10.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel) 08.00 - wyjazd delegacji do Skomielnej Białej spod Hotelu Monntis (departe des officials a Skomielna Biała)

08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau) ul. Zamkowa 1

08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

08.00-11.00 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1

11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes)

12.00  - start ostry (depart reel)

15.50-16.30 – przyjazd na metę (arrive prevue)

10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire)

16.00-18.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18

16.00-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18

17.00-21.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h.

21.00-23.00 – kolacja dla wszystkich uczestników




 

10.08.2013 r. – sobota

17.00-21.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h.

21.00-23.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel)

11.08.2013 r. – niedziela

07.00-9.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel)

08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460 Jedlicze, ul. Kosciuszki 1

08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460 Jedlicze, ul. Kosciuszki

08.00-10.00 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460 Jedlicze, ul. Kosciuszki

10.00-10.30 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460 Jedlicze, ul. Kosciuszki

10.35-11.10 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes)

11.15 - start ostry (depart reel)

15.24-15.50 – przyjazd na metę (arrive prevue)

10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire)

15.15 -17.00 – kąpiel zawodników (les dusches)  Klub tenisowy «Tytus», 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Zdrojowa 61.

15.30 -17.00 – zdawanie aparatów radiowych ( redistribution des radios) Biuro Informacji Turystycznej, 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Zdrojowa 45

15.30-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) «Kasztanowy Dwór», 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Kasztanowa 4


Wszystkie prawa zastrzeżone. Ostatnia aktualizacja: lipiec 2013 r.