|
|||||||||||
Strona Główna Harmonogram Przekroje Regulamin Program Sponsorzy Media Galeria Wyniki Kontakt Archiwum | |||||||||||
09.08.2012 r. – piątek 15.00-16.00 – akredytacja komisji sędziowskiej (acreditation des membres du College des Commissaires) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 16.00-21.00 – wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) ) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 21.00 – odprawa komisji sędziowskiej (la Reunion des commissaires) 18.00-22.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel) 10.08.2013 r. – sobota 06.00-10.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel) 08.00 - wyjazd delegacji do Skomielnej Białej spod Hotelu Monntis (departe des officials a Skomielna Biała) 08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau) ul. Zamkowa 1 08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des licences) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 08.00-11.00 - wydawanie aparatów radiowych (distibution des radio) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 10.00-10.50 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) Sucha Beskidzka, Zamek (Chateau), ul. Zamkowa 1 11.00-11.50 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de deperte et la presentation des equipes) 12.00 - start ostry (depart reel) 15.50-16.30 – przyjazd na metę (arrive prevue) 10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire) 16.00-18.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18 16.00-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. płk Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 33 874 22 18 17.00-21.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h. 21.00-23.00 – kolacja dla wszystkich uczestników |
10.08.2013 r. – sobota 17.00-21.00 – przejazd uczestników wyścigu do Rymanowa Zdrój (transfer Sucha Beskidzka – Rymanów Zdrój) ~ 200 km, ok. 4 h. 21.00-23.00 – kolacja w miejscu zakwaterowania (diner a l`hotel) 11.08.2013 r. – niedziela 07.00-9.00 – śniadanie w miejscu zakwaterowania (petit a l`hotel) 08.00-09.30 – akredytacja ekip i mediów (acreditation les equipes et les autres participantes) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460 Jedlicze, ul. Kosciuszki 1 08.00-09.30 – kontrola licencji (controle des
licences) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460 Jedlicze, ul.
Kosciuszki 08.00-10.00 - wydawanie aparatów radiowych
(distibution des radio) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460
Jedlicze, ul. Kosciuszki 10.00-10.30 – odprawa techniczna (la Reunion Alec les directerus sportifs) «Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji», 38-460
Jedlicze, ul. Kosciuszki 10.35-11.10 – podpisywanie listy startowej, prezentacja ekip (signature de la liste de
deperte et la presentation des equipes) 11.15 - start ostry (depart reel) 15.24-15.50 – przyjazd na metę (arrive prevue) 10 min apres l`arrivee ceremonia dekoracji (ceremonie protocolaire) 15.15 -17.00 – kąpiel zawodników (les dusches) Klub tenisowy «Tytus», 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Zdrojowa 61. 15.30 -17.00 – zdawanie aparatów radiowych ( redistribution des radios) Biuro Informacji Turystycznej, 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Zdrojowa 45 15.30-18.30 – obiad dla wszystkich uczestników (diner pour toutes les participants) «Kasztanowy Dwór», 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Kasztanowa 4 |
||||||||||
Wszystkie prawa zastrzeżone. Ostatnia aktualizacja: lipiec 2013 r. |